27 Mart 2013 Çarşamba

KISA DİYALOGLAR'' TIPTA NE VAR NE YOK''


‘’Valla Sema hanım benim kolesterolüm var, iyisi kötüsü varmış, bende iyisi mi, kötüsü mü bilmiyorum biri yüksek. Hangisi iyi bu kolesterolün ? diye sordu hastam.

- ‘’İyisi iyi, kötüsü kötüdür kolesterolün. Yani tıpta ironi yoktur iyi diyorsak iyi olduğunu düşünüyoruzdur ama ilerde bu fikrimiz değişebilir tıpta ironi yoktur ama istikrar da yoktur mesela bugün ak dediğimize yarın kara diyebiliriz’’ dedim

Bir de tıpta ayıp yoktur mesela, böyle hastalar bize bağırıp çağırabiliyor olmadı şiddet uygulayabiliyorlar hiç utanmadan niye çünkü tıpta ayıp yok.

Aaa bakın bakın tıpta ironi yok dedim ya ; varmış şimdi yaptım oldu.


Dip not; Konuşmanın başı hastamla aramda geçmiştir devamını iç ses yapmıştır

Daha bir dip not; Belki bir bahara dönerim demiştim uzun uzun yazamasam da kısa poliklinik diyaloglarıyla dönebilirim bir de;  Önce hastam sonra dostum olan sevgili Sevinç hanım’’ neden kapatın blog sayfanı her gün bakıyorum yazıyor musun’’ diye sordu, onu daha fazla bekletmeyeyim. Buradan Sevinç hanıma selam yolluyor kameraya gülümsüyorum.

En korkunç dipte olan not; Çok üşeniyorum ama asıl yazımı yazmadım onu önümüzdeki günlerde yazacağım küçük ipucu Bucera aplanız yuotube ‘lere düştü haberle ola.

4 yorum:

mahmutemin dedi ki...

Ne güzel,
Haberdar olmak yeter bize.
Hoş geldiniz.

Bucera dedi ki...

@ Mahmut bey

Bir hoş geldiniz ile karşılanmak ne güzel.
Teşekkür ederim

erkan bal dedi ki...

susmak nadas gibidir. birikince yazmak lazım.

Bucera dedi ki...

Akarsu gibi bazen dolar taşarız bazen sadece akarken gün gelir kupkuru nehir yatağına döner içimiz.