27 Nisan 2011 Çarşamba

BUCERA APLANIZ ÇOK ÖFKELİ ÇOK


Anadolu’da çeşitli eğlenceler vardır.

Düğünlerde derneklerde canlandırılır.

Bunlara yeni bir eğlence eklendi son yıllarda.

Etkisi inanılmaz.

Moral veriyor.

Kişinin kendine güvenini arttırıyor.

Nedir o eğlence diyenleri daha fazla merakta bırakmayalım.

“Doktor Tekmelemek.”

Doktor erkekse çok değil. Ama kadınsa süper bir duygu veriyor.

Adeta kızgın kumlardan serin sulara atlar gibi.

Yaşanır anlatılmaz.

Hastanız varsa, hele ki durumu ağırsa, elinizden de bir şey gelmiyorsa üzülmeyin. Gidin bir doktor tekmeleyin.


* * *


Eğer sıradan biri değilseniz, mülki idarede amirseniz, yani küçük dağları siz yaratmışsanız, sadece tekmelemeyin, bir de açığa alın.

Önce tokatlayın. Yere düşerse tekmeleyin. Kendini korumak için ayaklarınıza vuracak olursa, beni darp etti diye şikâyetçi olun. “Yetmez” diyorsanız açığa alın.

İlk ifadenizde, “Tekmelemedim, kendi düştü. Ama korumalarım tutmasaydı dövecektim” deyin. Sonra ifade değiştirin. Doktorun kadın olmasını önemsemeyin; “O beni darp etti, asıl ben şikâyetçiyim” deyin.

Hastanın durumunun ağır oluşunu bahane ederek üste çıkın.


* * *


Diyelim kaymakam değil ama bir kaymakama yazı işleri müdürüsünüz.

Şimdi kaymakam dururken size düşmez doktor tekmelemek.

Biliyorum çok istiyorsunuz ama olmaz işte, önce kaymakam tekmeleyecek; malum, hiyerarşi var.

Ama üzülmeyin mülkü idarenize amir olanın vurduğu her tekme sanki siz vurmuşsunuz gibi olacak ve bilumum sevaplara sizde gark olacaksınız.

Kaymakam en “Gürbüz” tekmeleri ile kadın doktoru tekmeledi diye sanmayın ki sevaplar sadece ona yazılacak ve siz mahrum kalacaksınız bundan.

Kat be kat fazlası size yazılacaktır. Yeter ki kaymakamınızın arkasında durmasını bilin.

Ne mi yapacaksınız?

Misal; doktor hakkında, hastanızı mağdur etti diye, şikâyetçi olabilirsiniz.

Ne bileyim ben, biraz yaratıcı olun, bayan doktor karateciymiş, kaymakamı tekmelemiş, bende şahidim falan deyin.


* * *


Böyle bir durumda ola ki doktor gider savcılığa şikâyetçi olur.

Siz daha fazla şikâyetçi olun.

Doktorun aslında hep bu gibi davranışlarda bulunduğundan bahisle, çeşitli şahitler yardımı ile kurtarın gürbüz kaymakamınızı.

Birkaçta, fedakâr kaymakama, ilişkin hikâyeler, iş tamamdır.

Tekmelenen kadın doktor artık yer beğensin kendine.

Var mı öyle bağımsız kararlar vermek.

Sen ki basit bir doktorsun, senin neyine mesleğini nasıl icra edeceğine ilişkin tavır geliştirmek.

Sana gel diyecekler geleceksin, git diyecekler gideceksin.

Bugünlerde normal vatandaşın bile doktor dövdüğünü aklından çıkardın galiba.

Kendi kendine işler yapıyorsun, sonra yok kaymakam beni dövdü.

Dövecek tabi.

Doktorları darp etmek bu kadar popülerken, hatta kimi zaman öldürmek bile vakayı adiyeden sayılırken, seni bir kaymakam tekmelemiş daha ne istiyorsun.

Sıradan biri dövseydi daha mı iyiydi?

Bugün çeşitli sağlık kuruluşlarında sıradan insanlar tarafından tekmelenen doktorlar ne yapsın?

O ki yıllarını vermiş bu ülkeye, kaymakam olmuş.


* * *


Kaymakam bu döver de, sever de…

Sen bu kadın haline bakmadan… tövbe, tövbe…

Hadi şimdi git şikâyetinden vazgeç, kaymakam seni affetsin bu işte burada kapansın…

Hadi…


Alıntıdır....Z. Kaplan






video

3 yorum:

Kalau dedi ki...

Basit , bayağı , ezik , eline iki yetki verildi diye kendini bi halt sanan bu şahsiyete çok şey söyleyesim var, var da işte neyse.. Bu işin sonunu merakla bekliyorum, sırf bunun için bile iş bırakılabilir bence..

Adsız dedi ki...

Kaç yıl önce bilmem bir kaymakamın hışmına bir öğretmen de nasiplenmişti.O da ne için,bunlar futbol oynamışlar,meslektaşım tutmuş kaymakamın kalecisine gol atmış,sonra da kaymakam beyimiz çıngarı çıkarıp öğretmeni başka yere sürdürmüştü.Beş yıl önce de okulumuza gelmişti aynı bu tür olabileceklerden.Konuşuyor bir türlü ne dediği anlaşılmıyor.Dış ülkelerden gördüklerinden demeye başladı,yine bir bağ kuramadı,cümlelerin içine ingilizce sözcükler alıp sürdürmeye çalıştı,bir türlü arada bağ oluşmadı,buraları ben yarattım tavrından dolayı,adamcağız da nereden geldiğini anlamadığmız bir öfke belirdi.Hepimize birden ben size mecbur muyum değip çıktı gitti.Yani diyeceğim o ki bunlar değişik bir alanda yetişiyor olmalı.Garipler neden bilmem.

Bucera dedi ki...

@ Kalau
Bu kaymakamlar devletin değil bu hükümetin kaymakamları, bunların da sağlık politikası doktoru ezerek oy toplamak olduğuna göre hiçbirşey olmayacak maalese.

@ adsız
kaymaklım sanırım uçbeylik falan kendi gözlerinde, biz ümmetci toplum olmaktan vaz geçmediğimizden başımızdakilerde kendilerini padişah sanmaktan vaz geçmiyor işte.